Er zijn enkele krachtige affirmaties voor je om je dag positief en energiek te beginnen; door deze krachtige uitspraken regelmatig in je leven te gebruiken, leef je met voorspoed. Goede humor en onbeperkte overvloed kunnen je je eigen leven gelukkiger maken, veranderen positieve uitspraken letterlijk de manier waarop we de wereld om ons heen zien en de visie wordt altijd beter.

De kracht van herhaling creëert meesterlijke geesten, die alles kunnen doen, met de juiste focus. Het is al wetenschappelijk bewezen: onze hersenen registreren door herhaling. Wanneer je positieve bevestigingen herhaalt, wordt het opgenomen in je onderbewustzijn dat voor je begint te werken.
Daarom kan positief denken je gezondheid en welzijn helpen.

Wanneer je een positieve zin leest of spreekt, loopt er een lawine van zenuwsignalen door je hersenen. Duizenden neuronen worden geactiveerd en wisselen informatie uit in fracties van een seconde en zijn in staat om dat gevoel van welzijn in je te bevorderen.

Als je in staat bent om gedurende minimaal 90 dagen elke dag 10 minuten te zitten en positieve affirmaties aan jezelf te herhalen die zich concentreren op fundamentele aspecten van je leven, kun je alles om je heen veranderen en alles bereiken wat je wilt.

Lees hieronder 5 stappen om krachtige uitspraken te doen en zo je leven gelukkiger te maken!

1. Kies korte affirmaties
Formuleer en herhaal jouw positieve affirmaties wanneer je geest niet betrokken is bij iets belangrijks, zoals in een bus of trein, wandelen enz. Je kunt ze ook herhalen in speciale sessies van elk 5-10 minuten, meerdere keren per dag.

Doe zo ontspannen mogelijk en let op de woorden die je herhaalt.
En weet dat een sterker geloof in wat je zegt en meer wil en gevoelens zorgen voor snellere resultaten.

2. Maak een lijst van wat je altijd dacht dat je negatieve eigenschappen waren
Neem kritiek op die anderen over je hebben geuit en die je hebt opgeslagen. Beoordeel niet of ze waar zijn of niet. We hebben allemaal fouten, en dat maakt ons menselijk. Schrijf eenvoudig alles op wat je denkt; dat dient alleen om het te verminderen. Wanneer je het terugkerende geloof schrijft, merk dan op of je je ergens op je lichaam aan vastklampt.

3. Definieer de positieve bevestiging in je lichaam
Plaats je hand op het gebied waar je je ongemakkelijk voelde toen je het negatieve geloof in de bovenstaande stap beschreef. Haal diep adem in de uitspraak terwijl je deze zegt of schrijft. Wanneer je je geest herprogrammeert, dan wil je de bewering waarmaken.

4. Maak gebruik van positieve gedachten
Gedachten handelen direct of negatief in ons leven. Hiermee zijn we in staat onze waarheden opnieuw te creëren volgens de volledige visie van ons wezen.

Wanneer gevoelens beginnen te transformeren, komen ideeën naar boven. Je moet dus gelijk hebben met jezelf en je voorstellen hoe je je zou voelen als je doel wordt bereikt. Het is belangrijk om te weten dat het onderbewustzijn geen conflicten toestaat. Dus, laat negatieve gevoelens achter, want ze zullen je nergens krijgen. Het is uiterst noodzakelijk om positieve gedachten te gebruiken die consistent zijn met wat je voelt, zodat je stevige ideeën kunt creëren die je eigen geest niet zullen saboteren.

5. Maak er een gewoonte van
Verander positieve bevestigingen in een gezonde gewoonte en zie hoe het je leven ten goede verandert. Houd altijd rekening met verschillende doelen die je moet of wilt bereiken om ze in je nieuwe realiteit te transformeren. Maak je geen zorgen wanneer ze zullen gebeuren, want zodra je onderbewustzijn is getransformeerd, zullen je doelen worden bereikt.

Vorig artikelMeer drugs in stedelijk rioolwater, maar wat zegt dat?
Volgend artikel5 belangrijke tips voordat je begint met trainen